03 February 2011

makan sampai muntah


sabtu 29 januari
equatorial hotel , bangi
lama jugak tak update blog, selame sebuk bercampur malas buat aku lg malas nk update blog nih. tetibe arini rse rajin plak. tambahan pula program foundation aku baru abeh, jd tak de la sebuk sngt. selame 2 taun belajar foundation macam2 bende aku belajar, ad
e baik ade buruk, ade pahit ade manis tp pahit lg banyak la aku rase. mmg pengalaman ter'pahit' la dalam 20 taun aku hidup. tapi bile da abeh, mmg bes. tido terlebih lena, mandi terlebih basah. nnt2 la cite pasal tempat belajar nih. sebenanye saje nk upload gamba2 farewell dinner.









sebenanye ade banyak lg, malas nk upload, kat fb ade banyak lagi, hehe. tu je kot. pas nih x tau bile plak nk update. harap2 la bertambah rajin. =)

No comments:

Terjebak